دانلود CPU-Z 1.78.3 + Portable – نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم
کمی طاقت داشته باشید...

اسکینک

مرجع گرافیک و کد نویسی

امروز روز خوبی داشته باشید.

مکان تبلیغات شما
آخرین ارسالی های انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستی خودر را از طریق لینک زیر به گوش ما برسانید .
خبر نامه با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار مطالب و سایت ما با خبر شوید .
دانلود CPU-Z 1.78.3 + Portable – نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم

دانلود CPU-Z 1.78.3 + Portable – نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم

دانلود CPU-Z 1.78.0 + Portable - نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم

 

دانلود CPU-Z

| نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم |

 

CPU-Z 1.78.3 + Portable ممکن است تصور کنیم اطلاعات سخت افزاری سیستم ها جز با باز کردن کیس و دیدن اطلاعات روی قطعات مختلف حاصل نمی شود اما این تصور اشتباه است ! با مرور زمان نرم افزار هایی ساخته شده است که می تواند تمامی اطلاعات سخت افزاری سیستم را بدون باز کردن قطعات آن ، به بهترین شکل ممکن به شما بدهد ، که یکی از بهترین های آن ها نرم افزار CPU-Z برای نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم می باشد .

برچسب ها : CPU-Z دانلود cpu z portable دانلود CPU-Z دانلود cpu-z پرتابل دانلود برنامه CPU-Z دانلود برنامه سی پی یو زد دانلود سی پی یو زد دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار CPU-Z دانلود نرم افزار سی پی یو زد مدل کارت گرافیک مشاهده مشخصات سخت افزاری کامپیوتر مشخصات سخت افزار سیستم مشخصات سخت افزار کامپیوتر مشخصات سخت افزاری سیستم مشخصات سخت افزاری کامپیوتر نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزار نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزار نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزار برای pc نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزار سیستم نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری نمایش اطلاعات رم نمایش اطلاعات سخت افزار نمایش اطلاعات سخت افزاری سیستم نمایش اطلاعات سخت افزاری کامپیوتر نمایش مدل cpu سی پی یو نمایش مدل رم نمایش مدل سخت افزارها نمایش مدل مادربورد main نمایش مشخصات سخت افزار نمایش مشخصات سخت افزاری نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم ,

دانلود PRTG Network Monitor 17.1.28.1341 – مدیریت و نظارت بر شبکه

دانلود PRTG Network Monitor 17.1.28.1341 – مدیریت و نظارت بر شبکه

دانلود PRTG Network Monitor 15.3.19.4027 - مدیریت و نظارت بر شبکه

 

دانلود PRTG Network Monitor

نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه

 

PRTG Network Monitor 17.1.28.1341 یک نرم افزار مانیتورینگ مفید و حرفه ای می باشد, با این برنامه به راحتی میتوان به نظارت بر روی انواع شبکه و مدیریت ترافیک و از کار افتادگی احتمالی انها پرداخت, این نرم افزار با ارائه تجزیه و تحلیل و گزارش های مختصر کاربران خود را در امر یاری می دهد.
رابط کاربری مبتنی بر وب این برنامه به کاربرانش اجازه می دهد تا به سرعت به پیکربندی دستگاه های شبکه و سنسورهای آنها بپردازند و نظارت کامل را بر روی آن داشته باشند. 

دانلود DriverScanner 2017 4.1.1.0 – نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

دانلود DriverScanner 2017 4.1.1.0 – نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

دانلود DriverScanner 2015 4.0.13.0 نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

 

 

دانلود DriverScanner

برنامه مدیریت و آپدیت درایورها

 

DriverScanner 2017 4.1.1.0 به روز نگاه داشتن درایور های مختلف سیستم ، یکی از ساده ترین راه های افزایش کارایی و سرعت سیستم های رایانه ای و لپ تاپ می باشد که بسیاری از ما با آن آشنا هستیم ، اما به روز رسانی همه ی درایور ها و برنامه ها برای بسیاری از کاربران مقدور نیست چون وقت زیادی را از آنها می گیرد . راه حل این مشکل بسیار ساده است ! شما می توانید با استفاده از نرم افزار تنها با یک کلیک به اپدیت تمامی درایورهای خود بپردازید .

برچسب ها : دانلود آخرین ورژن DriverScanner , دانلود برنامه driver scanner , دانلود برنامه DriverScanner , دانلود برنامه آپدیت درایور سخت افزاری , دانلود برنامه مدیریت درایور , دانلود جدید ترین ورژن DriverScanner , دانلود جدیدترین نسخه DriverScanner , دانلود رایگان نرم افزار مدیریت درایورها , دانلود نرم افزار driver scanner , دانلود نرم افزار DriverScanner , دانلود نرم افزار آپدیت درایور دانلود , نرم افزار آپدیت درایور با کرک , دانلود نرم افزار آپدیت درایور کارت گرافیک , دانلود نرم افزار آپدیت درایورها , دانلود نرم افزار آپدیت درایورهای سیستم , دانلود نرم افزار آپدیت درایورهای کامپیوتر دانلود نرم افزار اپدیت درایورها ,

دانلود nVIDIA GeForce Driver 378.66 WHQL – درایور کارت گرافیک انویدیا

دانلود nVIDIA GeForce Driver 378.66 WHQL – درایور کارت گرافیک انویدیا

دانلود nVIDIA GeForce Driver WHQL - درایور کارت گرافیک انویدیا

 

دانلود nVIDIA GeForce Drivers

| درایور کارت گرافیک انویدیا |

 

nVIDIA GeForce Driver 378.66 WHQL اگر از کاربرانی هستید که جدیدترین بازی ها را تهیه می کنید و دوست دارید که آن ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید ، نیاز به جدید ترین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود دارید . باید بدانید که با نصب درایور جدید کارت گرافیک خود می توانید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها را بالاتر ببرید و از آن بیش از پیش لذت ببرید . 

برچسب ها : nVIDIA GeForce Driver nvidia دانلود درایور اپدیت درایور انویدیا دانلود nvidia driver دانلود nvidia drivers update دانلود nVIDIA GeForce Driver دانلود nVIDIA GeForce Drivers دانلود درایور geforce دانلود درایور geforce برای لپ تاپ دانلود درایور geforce برای ویندوز 10 دانلود درایور geforce برای ویندوز 7 دانلود درایور geforce برای ویندوز 8 دانلود درایور nVIDIA دانلود درایور nVIDIA GeForce دانلود درایور nVIDIA برای لپ تاپ دانلود درایور انویدیا دانلود درایور جی فورس دانلود درایور کارت گرافیک لپ تاپ درایور درایور geforce درایور nVIDIA درایور nvidia geforce 9400 gt درایور nvidia برای ویندوز 10 درایور nvidia برای ویندوز 7 درایور nvidia برای ویندوز 8 درایور nvidia برای ویندوز xp درایور انویدیا درایور انویدیا برای لپ تاپ درایور انویدیا برای ویندوز 10 درایور انویدیا برای ویندوز 7 درایور انویدیا برای ویندوز 8 درایور انویدیا برای ویندوز xp درایور جدید انویدیا درایور جدید کارت گرافیک nVIDIA درایور جدید کارت گرافیک انویدیا درایور جی فورس درایور کارت گرافیک درایور کارت گرافیک geforce درایور کارت گرافیک nVIDIA درایور کارت گرافیک Nvidia GeForce درایور کارت گرافیک Nvidia GeForce ویندوز درایور کارت گرافیک انویدیا درایور کارت گرافیک برای ویندوز 7 کارت گرافیک nVIDIA GeForce کارت گرافیک لپ تاپ ,

دانلود Glary Utilities Pro 5.69.0.90 + Portable – نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

دانلود Glary Utilities Pro 5.69.0.90 + Portable – نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

دانلود Glary Utilities Pro 5.66.0.87 + Portable - نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

 

دانلود Glary Utilities Pro

| نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر |

 

Glary Utilities Pro 5.69.0.90 + Portable راه حل مناسبی برای بهینه سازی عملکرد کامپیوتر و ویندوز شما می باشد. این برنامه با عملیاتی به افزایش سرعت کامپیوتر و رفع خطاهای احتمالی آن می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به شناسایی خودکار عوامل بروز خطا در سیستم و کندی آن اشاره کرد.

دانلود Notepad++ 7.3.2 Final + Portable – نوت پد پلاس پلاس نرم افزار ویرایش متون

دانلود Notepad++ 7.3.2 Final + Portable – نوت پد پلاس پلاس نرم افزار ویرایش متون

دانلود Notepad++ Final + Portable - نوت پد پلاس پلاس نرم افزار ویرایش متون

دانلود Notepad

| نوت پد نرم افزار ویرایش متون |

 

Notepad++ 7.3.2 Final x86/x64 + Portable نرم افزار نوت پد پلاس پلاس یک ویرایشگر قدرتمند و حرفه ای برای تمام متون و زبانهای برنامه نویسی می باشد. برنامه‌ ی رایگان Notepad++ برای ویراش کد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. سادگی در استفاده از این نرم افزار ویژگی است که هر برنامه نویسی را برای استفاده از این نرم افزار وسوسه می کند تا از نرم افزار های دیگر خلاصی پیدا کند.

دانلود ApowerMirror v1.0.9 - نرم افزار نمایش و کنترل صفحه موبایل از طریق کامپیوتر

دانلود ApowerMirror v1.0.9 - نرم افزار نمایش و کنترل صفحه موبایل از طریق کامپیوتر

دانلود ApowerMirror v1.0.9 - نرم افزار نمایش و کنترل صفحه موبایل از طریق کامپیوتر

نرم افزار ApowerMirror می تواند تلفن همراه شما را روی سیستم خانگی با تمام امکانات و قابلیت ها نشان بدهد. با نصب این برنامه روی اندروید 5 و بالاتر و با استفاده از نرم افزار کروم کست (Chromecast) روی گوشی همراه، هم چنین برای کاربران IOS با استفاده از برنامه AirPlay، می توان برنامه های موجود در تلفن را تماما روی کامپیوتر به اشتراک گذاشت.

 

برچسب ها : apowermirror,mirror,mobile control,control phone,کنترل گوشی,نرم افزار,کنترل موبایل,کامپیوتر,کنترل,کنترل گوشی همراه,کنترل گوشی از طریق کامپیوتر,کنترل موبایل از طریق کامپیوتر,کنترل تلفن همراه از طریق کامپیوتر,کنترل گوشی آیفون با کامپیوتر,کنترل گوشی آیفون در کامپیوتر,نرم افزار کنترل موبایل,نرم افزار کنترل موبایل با کامپیوتر,نرم افزار کنترل گوشی با کامپیوتر,نرم افزار کنترل موبایل با کامپیوتر,کنترل صفحه گوشی با کامپیوتر,کنترل صفحه گوشی به وسیله کامپیوتر,مدیریت گوشی با کامپیوتر,مدیریت گوشی با لپ تاپ,کنترل گوشی اپل با کامپیوتر, ,

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی ImgDrive v1.0.4

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی ImgDrive v1.0.4

 

 

 

.:: ImgDrive ::.

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی ImgDrive v1.0.4

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار ImgDrive ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم.نرم افزار ImgDrive جدا از تمام ویژگی ها دارای حجم کمی می باشد که حجم ان کمتر از 1 مگابایت می باشد که در حجم فایل و ویژگی یکی از بهترین ابزار ها می باشد.امروزه برای نصب و اجرای بازی های پر حجم نیازمند یک درایو مجازی هستیم که توانایی نصب صحیح ان فایل را داشته باشد و ویژگی های مربوط به ان را به کاربر ارایه دهد.با این ابزار می توانید یک درایو مجازی را روی سیستم خود ایجاد کنید واز ان برای نصب و اجرای بازی و نرم افزار ها استفاده کنید که حجم کم ان مبنی بر بی کیفیت بودن نرم افزار نمی باشد.محیط کاربری ساده این ابزار سبب می شود تا با داشتن دانش بسیار کمی در این زمینه توانایی کار با ان را داشته باشید.

برچسب ها : ImgDrive , دانلود ImgDrive , ساخت درایو مجازی , نرم افزار ,

تحلیل سه بعدی سازه های بتنی و فولادی CSI ETABS 2016 version 16.0.3

تحلیل سه بعدی سازه های بتنی و فولادی CSI ETABS 2016 version 16.0.3

 

 

 ETABS به طور خاص برای تحلیل و طراحی ساختمان ها تهیه شده است. با استفاده از این نرم افزار مدلسازی ساختمان ها بسیار راحت و سریع انجام می شود. برنامه ETABS تمام اجزای ساختمان را می شناسد و عناصر ساختمان را با نام تیر،ستون،بادبند،کف سازه ای و دیوار برشی شناسایی می کند. اکثر ضوالط مربوط به طراحی ساختمان ها به وسیله این نرم افزار رعایت می شوند. مدلسازی سریع ساختمان های منظم و غیرمنظم و تحلیل استاتیکی و دینامیکی و تحلیل غیرخطی استاتیکی و طراحی سازه های فولانی و بتنی از جمله توانایی های اصلی نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار ETABS برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ ارائه گردید و حیطه کاربرد آن تحلیل سه بعدی قاب های ساختمانی و طراحی عضوهای قابی و عضوهای پوسته ای دیوار برشی است. برنامه ETABS ابزار پیشرفته و کاملی برای مدلسازی و طراحی قاب های ساختمانی به صورت یکپارچه است. منظور از یکپارچه این است که این برنامه در مراحل مختلف مدلسازی مانند بارگزاری،محاسبه جرم طبقات،محاسبه محل مرکز جرم و مرکز سختی،محاسبه و پخش نیروی زلزله،محاسبه بار باد و تحلیل ساختمان به همراه پی ها و دالها،طراحی عضوهای قابی را به صورت خودکار و بر اسا آخرین پیشرفت های علمی برنامه ریزی شده است و مهندس محاسب را یاری می نماید.CSI-ETABS-cover

برچسب ها : آخرین نسخه CSI ETABS, انلود نرم افزار ایتبس, تحلیل ساختمان بتنی, تحلیل ساختمان فولادی, لینک مستقیم CSI ETABS, نرم افزار تحلیل سازه ,

دانلود LogMeIn Hamachi v2.2.0.550 - نرم افزار ساخت شبکه های شخصی مجازی

دانلود LogMeIn Hamachi v2.2.0.550 - نرم افزار ساخت شبکه های شخصی مجازی

دانلود LogMeIn Hamachi v2.2.0.550 - نرم افزار ساخت شبکه های شخصی مجازی

Hamachi یک راه حل بهینه برای تمامی افرادی است که در تلاش برای مقابله با محدودیت های شبکه هستند. این نرم افزار امکان ایجاد شبکه های امن بر روی اینترنت را برای شما فراهم می کند. نخستین راه اندازی این نرم افزار تنها چند ثانیه ای به طول می انجامد تا فایل های مورد نیاز خود را بارگذاری کند و پس از آن با اختصاص یک IP به شما، اجازه می دهد که به یک شبکه موجود متصل شوید و یا اینکه خودتان شبکه ای را ایجاد کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند می باشد. در پنجره اصلی این نرم افزار دو عمل اصلی گفته شده نمایش داده شده است و این در حالی است که منوی تنظیمات نیز می تواند از طریق انتخاب دکمه ای در بالای صفحه ی نمایش در دسترس قرار گیرد. هنگامی که شما عضوی از یک شبکه باشید، می توانید به عنوان یک سرور و یا یک کلاینت با اعضای دیگر چت کنید و نیز توسط ممنوعیت کلاینت ها و یا ایجاد ادمین های جدید، شبکه را مدیریت کنید. نرم افزار Hamachi پاسخ درستی است به همه کاربرانی که می خواهند بر روی اینترنت شبکه هایی با دوستانشان ایجاد کنند، و این درحالی است که هدف آنها از این کار می تواند بازی، چت، به اشتراک گذاشتن فایل ها و یا هر فعالیت دیگری باشد.

برچسب ها : connection , , create, , create connection, , network, , p2p communication , , peer to peer , ,شبکه, , اتصال, , کانکشن , ,شبکه مجازی , ,ایجاد شبکه , ,اتصال به شبکه ,

دانلود نرم افزار اف تی پی FileZilla v3.10.2

دانلود نرم افزار اف تی پی FileZilla v3.10.2

دانلود نرم افزار اف تی پی FileZilla

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار FileZilla در خدمت شما هستیم. FileZilla نرم افزار اف تی پی کم حجم و ساده برای مدیریت هاست می باشد.. می توان توسط این نرم افزار مدیریت FTP به راحتی فایل های دلخواه خود را در هاست سایت آپلود کرد و نیز اقدام به ویرایش محتویات موجود در فایل ها نمود. همچنین این برنامه می تواند تا سقف 4 گیگابایت را با سرعتی مناسب در هاست اپلود کند. بعلاوه با استفاده از قابلیت Resume برنامه می توان در هنگام اپلود توقف موقت داشت و مجددآ به اپلود ادامه داد این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دریافت نمایید.

برچسب ها : FileZilla , FileZilla download , FileZilla free , download ftp اف تی پی , دانلود FileZilla , دانلود filezilla client , دانلود filezilla portable , دانلود filezilla server , دانلود فایل زیلا , دانلود نرم افزار FileZilla , دانلود نرم افزار filezilla client , دانلود نرم افزار filezilla portable , دانلود نرم افزار filezilla server , دانلود نرم افزار FTP , دانلود نرم افزار اف تی پی , دانلود نرم افزار فایل زیلا ,

دانلود Adobe InDesign CC 2017 v12.0 x86/x64 - 2017 نرم افزار ادوبی ایندیزاین سی سی

دانلود Adobe InDesign CC 2017 v12.0 x86/x64 - 2017 نرم افزار ادوبی ایندیزاین سی سی

دانلود Adobe InDesign CC 2017 v12.0 x86/x64 -  2017 نرم افزار ادوبی ایندیزاین سی سی

Adobe InDesign CC یکی از محصولات فوق العاده ی شرکت ادوبی در زمینه ی صنعت چاپ و صفحه آرایی می‌باشد؛ ایده جدید شرکت ادوبی بر پایه‌ی به اشتراک گذاری عکس‌ها، فیلم‌ها و نمونه کارها برای پیشرفت در طراحی بنا شده است.

برچسب ها : نرم افزار چاپ , ,دیجیتال پابلیشینگ سافت ویر , ,طرح بندی, , دیزاین, , دانلود نرم افزار ادوبی ایندیزاین سی سی, , دانلود ایندیزاین سی سی, , دانلود ایندیزاین cc, , دانلود InDesign CC, , دانلود ادوبی ایندیزاین سی سی , ,CC, , طریقه فعال سازی فارسی نویسی در InDesign CC 2017, , رفع مشکل فارسی نویسی در InDesign CC 2017, , رفع مشکل فارسی نویسی در این دیزاین سی سی 2017, ,

دانلود Adobe Illustrator CC 2017 v21.0.0 x86/x64 - نرم افزار ادوبی ایلوستریتور سی سی 2017

دانلود Adobe Illustrator CC 2017 v21.0.0 x86/x64 - نرم افزار ادوبی ایلوستریتور سی سی 2017

دانلود Adobe Illustrator CC 2017 v21.0.0 x86/x64 - نرم افزار ادوبی ایلوستریتور سی سی 2017

Adobe Illustrator CC یکی دیگر از محصولات شرکت مشهور ادوبی است که نسخه‌ی CC آن منتشر شده است. توسط این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا به طراحی برداری بر روی تصاویر، فایل‌های تصویری، انیمیشن‌های فلش و سایر منابع چند رسانه‌ای بپردازند. در این نرم افزار از ابزارهای متعددی بهره مند خواهید بود. عملکرد نسخه‌ی جدید این نرم افزار بسیار سریع‌تر از نسخه‌های قبلی است و دارای قابلیت‌هایی چون ابزار رسم بردار پیشرفته، ابزار تایپ لمسی، بسته بندی فایل و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر می‌باشد.

برچسب ها : دانلود نرم افزار ادوبی ایلاستریتور سی سی , ,CC, , دانلود نسخه ی سی سی ایلاستریتور, , دانلود نسخه ی سی سی ایلوستریتور , ,دانلود نسخه جدید ایلاستریتور , ,دانلود نسخه جدید ایلوستریتور, , دانلود Illustrator CC, , طریقه فعال سازی فارسی نویسی در Illustrator CC 2017, , رفع مشکل فارسی نویسی در Illustrator CC 2017, , رفع مشکل فارسی نویسی در ایلاستریتور سی سی 2017, ,

دانلود پلاگین برای فتوشاپ Athentech Perfectly Clear v2.2.5

دانلود پلاگین برای فتوشاپ Athentech Perfectly Clear v2.2.5

 

 

 

دانلود Athentech Perfectly Clear

.:: Athentech Perfectly Clear ::.

در این پست از وب سایت با نرم افزار Athentech Perfectly Clear ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم.این نرم افزار که یکی از پلاگین های جدید برای فتوشاپ می باشد گزینه ای مناسب جهت ویرایش تصاویر با استفاده از روش های جدید می باشد.این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف مربوط به تصاویر می تواند گزینه مناسبی جهت ویرایش و ذخیره سازی تصاویر در فتوشاپ باشد.سازگاری کامل با انواع محصولات ادبی می تواند این نرم افزار را فراتر از ویرایش تصاویر دانست که رابط کاربری اسانی را نیز دارا می باشد.محیط کاربری ساده نرم افزار نیز مطمئنا باعث می شود تا برای ویرایش تصادیر زمان کمتری را صرف کنید.سازگاری با سیستم های 32 و 64 بیتی نیز باعث می شود تا توانایی نصب روی سیستم های مختلف را هم داشته باشید.همچنین این ابزار با ویندوز 10 نیز سازگاری کامل دارد.اکنون می توانید اخرین نسخه پلاگین Athentech Perfectly Clear را با لینک مستقیم از سایت  دریافت کنید.

برچسب ها : Athentech Perfectly Clear download Athentech Perfectly Clear , اخرین نسخه نرم افزار Athentech Perfectly Clear , برنامه Athentech Perfectly Clear , جدید ترین ورژن نرم افزار Athentech Perfectly Clear , دانلود Athentech Perfectly Clear , دانلود نرم افزار Athentech Perfectly Clear , نرم افزار Athentech Perfectly Clear , پلاگین Athentech Perfectly Clear , پلاگین فتوشاپ ,

تعداد صفحات : 2

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
دانلود بازی Race Kings 0.130.1725 – مسابقات پادشاهان اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Race Kings 0.130.1725 – مسابقات پادشاهان اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا

تاریخ : 1395/12/29

دانلود بازی Guns, Cars, Zombies 1.1.1 – کشتن زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Guns, Cars, Zombies 1.1.1 – کشتن زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

تاریخ : 1395/12/29

دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

تاریخ : 1395/12/29

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.7.6 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.7.6 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

تاریخ : 1395/12/29

دانلود شمیم یار 96 – نرم افزار تقویم سال 96 برای دسکتاپ ویندوز

دانلود شمیم یار 96 – نرم افزار تقویم سال 96 برای دسکتاپ ویندوز

تاریخ : 1395/12/29

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام چه خوبه

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام چه خوبه

تاریخ : 1395/12/29

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باز بهار اومد

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باز بهار اومد

تاریخ : 1395/12/29

دانلود سریال Grimm

دانلود سریال Grimm

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم کودک دردسرساز Problem Child

دانلود فیلم کودک دردسرساز Problem Child

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم محموله‌ی گرانبها Precious Cargo

دانلود فیلم محموله‌ی گرانبها Precious Cargo

تاریخ : 1395/12/29

دانلود سریال A Series of Unfortunate Events

دانلود سریال A Series of Unfortunate Events

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم هیچکاک و تروفو Hitchcock/Truffaut

دانلود فیلم هیچکاک و تروفو Hitchcock/Truffaut

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم مایکل کلایتون Michael Clayton

دانلود فیلم مایکل کلایتون Michael Clayton

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم کیفر Retribution

دانلود فیلم کیفر Retribution

تاریخ : 1395/12/29

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux

تاریخ : 1395/12/05

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا ابد

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا ابد

تاریخ : 1395/12/05

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چجوری تونستی

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چجوری تونستی

تاریخ : 1395/12/01

دانلود آهنگ جديد علیرضا روزگار به نام کافه

دانلود آهنگ جديد علیرضا روزگار به نام کافه

تاریخ : 1395/12/01

دانلود آلبوم جدید محمد رضا فروتن بنام میفهممت

دانلود آلبوم جدید محمد رضا فروتن بنام میفهممت

تاریخ : 1395/11/30

درباره سایت

به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سایت

  • کل مطالب : 563
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • بازدید امروز :27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 1587
  • بازدید سال : 7441
  • بازدید کلی : 252640
  • آرشیو

    نویسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیست وب و آدرس bestweb1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهای اختصاصی

    خبرنامه وب سایت:





    عضویت سریع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for bestweb1
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحی شده با و با کمی
    طراحی و کد نویسی : اسکینک
    تمامی حقوق قالب و مطالب برای اسکینک محفوظ است.